Affiliation |
Organization for Learning and Student Development Division for Co-Creation and Human Resources Development |
Related SDGs |
Papers 【 display / non-display 】
-
The Developmental Process of Coordinators Bridging High Schools and Society: An Analysis and Generation of Growth Model using Auto-TEM Reviewed
5 ( 2 ) 107 - 118 2024.3
Authorship:Lead author Language:Japanese Publishing type:Research paper (bulletin of university, research institution)
Presentations 【 display / non-display 】
-
これからの高等学校に求められるコーディネーターが「自身の役割や業務を規定していく」 過程――語りに基づく TLMG の生成
中山隆
TEA と質的探究学会 第 3 回大会 2024.6.25
Event date: 2024.6.25 - 2024.6.26
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
-
キャリア教育における学習動機づけの向上を促す授業モデル開発 -学部横断のキャリア・コミ ュニティの構築を試みる、初回講義の設計-
中山隆
第 4回日本実務教育学会研究大会 2024.6.23
Event date: 2024.6.23
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
-
実務家教員の成長過程のAuto-TEM分析ー大学と高校をつなぐコーディネーターとしての自己を対象としてー
中山隆
第30回大学教育研究フォーラム 2024.3.14
Event date: 2024.3.13 - 2024.3.14
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
-
産学官連携の推進に資するコーディネート力を持つ実務家教員の必要性 -宮崎大学学び・学生支援機構地域人材部門における実務家教員の役割を事例とした検討-
中山隆
第 3 回日本実務教育学会研究大会 2023.6.25
Event date: 2023.6.25
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
-
これから求められる高等学校と社会をつなぐコーディネーターの育成過程の検討-Auto-TEM を用いたコーディネーター成長過程の探究-
中山隆
TEA と質的探究学会 第 2 回大会 2023.6.10
Event date: 2023.6.10 - 2023.6.11
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)